Wednesday, September 23, 2009

Tora datang lagi


Anies belikan aku piyok kukus ni kat Padang Beso. Cepat la balik Anies oiii. Gua tak sabar nak buat kuih pau inti kari ayam ni. Gua buatkan la seketul dua pau inti kacang merah utk lu, gua tak gemar sangat inti2 yang not meaty ni.

Seperti biasa, aku akan sexcited dengan benda baru. Oven yang aku beli 2 bln lepas tu, dah tak terusik pun. Bahan2 buat kek pun dah simpan dalam kotak. Haha. Lepas ni aku akan gila masak benda2 kukusan pulak. Hahaha.

Apa lagi eh yang boleh dibuat dengan piyok kukus ni? Idea please. Aku sungguh sexicted.

Get ready Sang Romeo Kota & Cik Rockstar DEB, korang akan dipaksa menghabiskan makanan yang I buat. Harap tabah.

Mulai esok aku cuti 5 hari. Harap-harap ada la jemputan majlis open house setiap hari ni demi meneruskan kehidupan sehingga dapat gaji bulan depan.

Till then. Take care sahabat. ;)

No comments: