Monday, September 28, 2009

Ahli 2-4-3 merempat di Vista 19-07

Nak juga selit gambar bilik dengan langsir baru. Hari tu macam gempak sangat je aku dok gebang2 pasal beli curtains baru utk bilik. Haha

Laksa Johor, nasi himpit, kuah kacang, rendang ayam, kuah lodeh, ayam masak merah, nasi tomato dan air bandung. Semua ni aku masak sorang2. Lemang tu pun aku bakar belakang rumah. Percaya tak? Bagus. Diorang pun tertipu, mula2 diorang kagum gila sebab mati2 percaya aku gigih nak masak semua ni. hahaha

Bibik dari USA (bersinglet biru) sedang bertarung 'Pelawan Jalanan' dengan Jenab. Pics Rockstar DEB dikalahkan Jenab takde pulak dlm camera.

Menjelang senja. Bila tengok gambar ni baru aku perasan, malam tu aku dengan Rumet je mandi malam.

Aksi Tuan Rumah mengalahkan Jenab si juara bertahan yang berlagak nak mampos gelak dia sungguh annoying sampai rasa nak humban dari tingkat 19.

Eleh Jenab poyo je letak tuala kat kepala tu, macam mandi je. haha

Nanti aku fikirkan caption yg sesuai utk gambar ni. Buat masa ini, mari kita gelakkan mereka dulu. Huahuahuahuhuahuahuauhuhahuauhahahuauuhauhuhahuaauhuauhwakakakakahuahuauhauha

Sorry kalau ada yang terasa sbb tak dijemput. Tak plan pun ni. Bukan open house pun.

7 comments:

capri said...

wkakakkaka!!!!
astaga..
huahuahuah!!!!
ape aja tah yg mampu aku komen..
kakakkak

rawsktar said...

gambar sapa yang tido tuh? satu beso satu kecik. tak boleh blah. tkpe, ada lori ada bas, ada hari gua balas.

lenkali kita angkat jenab, humban ke swimming pool.

pandai u masak kan..sedddhhhaapp gile.

rawsktar said...

eh btw, gua dah mandi kat umah kakak gua okehhhh.

sharkpitt said...

takde maknenya sensor ituuuu....

rumet xde bulu ketiak?!

jenap mandi?

tebaikla bai.u make my day lah.10 markah

Dani California said...

eh awat dia dah post dulu before aku abes tulis..?? aku nak cakap...seb baikkk ketiak saya tak berbulu seperti dada seseorangg kalau takkk. Jenab punye gelak memang sgt annoying and tahu tak..itu hari masa drive dia tergelak-gelak. Pastu aku tanya apsal? Dia kata "aku teringat masa mandi tadi aku tergelak sebab kalahkan korang tiga orang main street fighter" pastu dia gelak-gelak shaitonnnn. tak guneee!

lucy said...

ur place look so cozy!!

bile nak ajak kami dtg umah? hehehe i nak air bandung

Bewilder said...

sara, next week kot i buat makan2. nanti pape i inform.

rumet, ko balik isnin ni ke? tak sempat nak tgk aku repeat kalahkan jenab saitonirojim tu