Sunday, October 4, 2009

The Art of Being Wise is Knowing What to Overlook

Fuck lah PMS aku ni. Setakat nak effect mood aku, boleh handle lagi. (walaupun hakikatnya, orang2 sekeliling aku yg banyak bersabar haha) Ni dengan jerawat naik tak nak surut2, selera makan bertambah 888 kali ganda, badan lesu rasa macam nak jalan merangkak je. Haih

Ni baru nak kena handle PMS, nanti kalau aku pregnant macam mana la hormon2 aku ni mengganas gamaknya. Mau suami aku sarungkan straight jacket kat aku nanti.

eh macam kinky pulak straight jacket ni, mana mau cari eh? hehe


Selamat Hari Lahir Abah. I Love You. (nak cakap depan2, malu haha)

6 comments:

..de eZs.. said...

epi besday 2 abah juraaa.. i love u.. haha..

rawsktar said...

Happy bday en sab*i.

Eyra Rizal-Makeup Artist said...

salam..berminat x nk join makeup class? di sri kembangan 11/10/09, still ade vacancy. rm150 shj. let me know ok.. :)

miss chekleen said...

Happy Birthday Abah Jura...hehe~

Ponggetz said...

sama la aku jura. susah la nk sebut love kat parent or rasa sayang kat family.rasa mcm malu jek.tapi kalo kat gf hari2 pun xpe.siap gedik2 lagi.muahaha.. maybe sbb xdidik dr awal.tp xpe, at least they know, we love them so damn much.

idkstupid! said...

ni yg ko duk tanye kat tommy tuh eh? huahua