Friday, February 10, 2012

:)

Hai. Hihi. Kekok pula nak start entry baru setelah berzaman2 tak update bersungguh-sungguh. Banyak sebab aku dah lama tak update. Maybe pasal dah ada twitter, so kat sana lebih senang nak merapu meroyan. Hehe. Plus sekarang dah ada anak kan, kalau kat rumah jangan haraplah ada masa nak buka laptop. Lagi satu pasal ada penyampai. Ahaa. Apa yang aku tulis kat sini sibuk je nak bagitau kat family aku. Benci tau. aduhai. tiba2 hilang segala idea. hahah. sambung lain kalilah. bila emosi dan kewarasan aku stabil balik. bye

8 comments:

Anonymous said...

haha..meh aku tampa je tukang sampai tu..kekekeke

dyasryah said...

cantik la akk nie .... andra pun comel

dyasryah said...

comel nya mak budak nie

dyasryah said...

comel nya mak budak nie

dyasryah said...

COMEL LA MAK BUDAK NIE

Okavango Delta said...

Cantik,mashaAllah..

saliha888 said...

cantinyerr :)

rawsktar said...

OIIII ORG YG CANTEK MASYAALLAH. UPDATE AHHHHH