Wednesday, June 23, 2010

here there are...

Photos dari photographer. Unedited. Pening kepala aku nak pilih gambar. Banyak gila. Gambar berterabur, malas nak susun. hehe.

Uncle Tapa, selaku jurucakap pihak perempuan. Kasihan dia, menguap2 tunggu rombongan lewat sampai.

aloh aloh aloh. Control ayu u olls.

persidangan

with our parents. maafkan mama aku duduk mcm tu, dia baru operate lutut. :p

nenek belah abah. dah 90+ umur dia.

my mama!

make up by Nasha Naslimy Aziz

anak-anak buah yg comel

Gelojoh gila makan satay. Lapar gila ok tak makan dari siang. haha

ketibaan tetamu kehormat

posing posing

family aku

abah :)

pakcik Badar bacakan doa, terima kasih! :)

Dato' Fauzi Shaari, wakil jurucakap pihak lelaki

my photographer second from left

:)

:)

ketibaan rombongan

amiera comel!

persidangan

8 comments:

rawsktar said...

baju tu keras buat i gemok. padahal i kurus kering. ahhhhh!

:: cik zanaheymie :: said...

sis, kamu sungguh chantek....
terserlah keayuan gitew... =)

rawsktar said...

"Biar orang ramai hendak bercakap saya sebagai kolot atau tipikal. Hakikatnya, saya gemar wanita yang rajin ke dapur. Saya suka makan manakala Baizura pula pandai memasak. Maka, saya lihat ia mampu melengkapkan hubungan kami," luah Aqasha yang begitu menggemari air tangan Baizura tatkala memasak sambal goreng berlada.

Kosmo Online. 23 June.

akulah-aku said...

gile santek ko juraaaaaaaa...congrats!!

akulah-aku said...

gile santek ko juraaaa...congrats..

mollyjinxed said...

i look stylishh miahahha nak curi gambo!

shah said...

kesian saril..gamba dia tade pun..huh

shah said...

kesian saril..tade pun gamba dia...huh