Monday, November 16, 2009

Surat wasiat

Haha. Aku terfikir tadi. Misal katalah nanti aku dah ada anak, dan anak aku dah besar. Then dia jumpa blog aku ni. Apalah tanggapan dia kat Mommy (eceh nak mommy aje, panggil Mak je tak boleh ke?) dia ni kan? Isi kandungan blog aku dahlah ni penuh kata2 kesat dan separuh lucah, pendek kata memang tak mempamerkan nilai2 murnilah. Tiba2 je rasa malu kat bakal anak-anak aku nanti. Hihi.

Baiklah sons and daughters (wow macam ramai je), mulai hari ini Mommy behave ok. Just for you all darlings. Kalau Mommy dah takde nanti, semoga blog ini dapat mengurangkan kerinduan dan mengubat kedukaan. Cakap dengan Daddy, kalau ye pun nak cari pengganti tunggu tanah kubur Mommy dah tak merah lagi. Then make sure mak tiri baru korang tu bukan dari senarai wanita-wanita yang Mommy dah banned. Tak aman Mommy kang dalam kubur.(nanti Mommy buat list tu later, ok)

Harta-harta mommy termasuk kereta Evo XXXVI tu, gunakanlah sebaiknya. Jangan rebut-rebut, mommy tak nak korang berbalah pasal harta duniawi. Ok sayangs?

Then cakap dengan Daddy, Mommy sayang dia sangat2 tau walaupun dia suka buli2 dan ejek Mommy gemuk, jerawat, sungai, batu. Mommy was being too clingy just because Mommy loved to be with him. Your Daddy just too hot to resist. Oh, Mommy is crying while writing this.

I just want you guys to know that Mommy cintaaaaa sangat kalian sampai kiamat. Nanti Mommy jemput sorang2 bila time korang dah sampai. Get ready, hopefully your Daddy is next lah. Mesti dia sunyi tanpa Mommy. Jaga diri hiasi peribadi. Jangan lupa bacakan Yasin untuk Mommy tiap2 malam Jumaat.

P/S: Harta Daddy tu baik korang habiskan je semua kalau tak nanti untung pulak mak tiri korang. Mommy susah2 masa dengan Daddy dulu tau. Ok la. Nak soal jawab ni. Bye! XOXO

10 comments:

~** PROFFY **~ said...

muahahahahhahahahaha
:)

nak tgk list name pompuan yang kene banned tu skit cik juraaa :)

ekeke

No One To Tell said...

kelakar.
best!
:)

Yati Suzari said...

hahahahhaa makin lama makin lawak pulak ko ni kan bai. Rumet, aku nak kalungkan Bai la untuk entry dia kali ni kalungggggggg wahahahaha!

nuruLito said...

bongok la lu..tak pasal2 aku senyum2 gelak2 sorg2...hahahaha

rawsktar said...

hahahha. rumet, dia mmg dh mula merampas takhta aku dan kau. aku rasa malam ni aku nk kalung kan dia la. tp kelakar ke entry nie? aku rasa sedih je. penuh dgn maksud tersirat.ecehhhh.

aku kan pemuisi.

Bewilder said...

dakprop, nanti eh. tak abis compile lg ni.

sHaRiFah aNis zAriTh, sedap nama ko.

rumet, well. ko and anies were funnier. but i was wiser. haha. tak lawak.

enji, oh aku hepi sbb mampu buat kau tersenyum. dah baik demam?

rockstar, u mmg memahami. awww

Anonymous said...

assalamualaikum juraaa...

ahahaaa siap wat surat wasiat lg tuuu..ahaksss

muga aman kat dalam liang tu ehhh :P
ready2 munkar n nakir nak datang tuuu :)

heheee take care.. 'dee'

SwapNAVY said...

bila izrail dtg memanggil :p

hareejan imza said...

haha,lawak2!

angeLito said...

demam belum baik...sobs!